Baví mě si někdy po škole zaboxovat a po hodinách sps a mechaniky někomu pořádně rozkopat hlavu.
Je pro mě zábavné trénovat různé údery a kopy. Chytám inspiraci z akčních filmů 70. a 80. let.
Hlavní ikonou jsou pro mě Bruce lee a Chuck Norris.
2. Warthunder
Tato náramná hra s tanky a letadly zní vskutku lákavě ale to, proč se nedostala mezi moje nejoblíbenější hry
má své podstatné odůvodnění. Realistická mechanika zabít celou posádku nepřátelského tanku jedním výstřelem je vskutku
lákavá ale realita je spíš taková, že vás na tři kilometry vyndá nějaký raketový stíhač tanků, co na sobě má 500 keřů.
Ovšem musím zmínit kdo za to všechno může. ŠNEK. (Společnost Gaijin Entertainment) Ale musím podotknout že hra nabývá jiných
obrátek když hraji s přáteli a vstekáme se společně. Kolik rozbitých klávesnic, monitorů a peněz z našich těžce naspořených
úspor již padlo do spárů ŠNEKOVI...
3. Modelářství
Mám rád vojenskou techniku a není nic lepšího než mít doma na stole vystavenou její realistickou zmenšenou kopii.
Modelařím už přes 6 let a modelů mám doma přes 10. Přitom stavba, natření a patinování každého kousku trvá většinou
více než 70 hodin. Pokud se jedná o větší kousky jako například známý pz8 Maus (myš) tak čas práce může přesáhnout
i 100 hodin. Ale výsledek po tom všem vztekání potom co jste vylily barvu na koberec, protavily model horkovzdušnou
pistolí, abyste urychlili zasychání nátěru, nebo když jste model zadělali přílišnou vrstvou umělého bahna.
4. Zbraně
Zajímají mě jak fungují, jejich propracovanost a genialita. Zbraně jsou jedny z nejpropracovanějších
člověkem vytvořené stroje. Baví mě z nich střílet, ale také je opravovat a rozebírat. Sám si plánuji jednu pořídit
až dosáhnu plnoletosti. Líbí se mi
ten pocit neomezené síly některých systémů. Bohužel hlavní nevýhoda je, že jediný praktický
účel je zabít někoho což není úplně v pohodě ale kdo říká, že to k tomuto účelu
musíte použít. K čemu máme konec konců různé akční hry jako je Counter-Strike. Tam těch muslimů a čečenců postřílíte až dost.