Zázrakem jsem se dostal na SPŠ Ostrov, kde v současné době studuji obor Elektrotechnika, tento obor jsem si vybral pro zábavu.
Nejvíce mě baví matematikaPGV a předměty, kde je potřeba mít logické uvažování např. číslicová technika nebo PGV (specificky vývojové diagramy), zkrátka předměty, nak které se nemusím moc učit.
Nejméně mě baví občanská nauka, i tak mám panický strach z předmětu Projektová práce, i když neprezentuji vždycky před hodinou cítím tlak, jako kdybych byl na řadě.
Během prvního ročníku jsem se připojil k Mafýku a RC Aut.
Na schůzkách se zabýváme nejrůznějšími tématy - od teorií moderní fyziky až po sestrojování jednoduchých mechanických či elektrických věciček. Náplň není pevně stanovena, tvoří se společně a je ovlivněna i aktuálními novými událostmi, do kterých se pak můžeme společně ponořit.
Na schůzkách se zabýváme sestavení, opravováním či zdokonalováním RC aut se kterými, poté závodíme. Bohužel poslední dobou jsem neměl moc času, nebyl tak půl roku, nedivil bych se kdyby mě nepoznali.
Ve druhém ročníku jsem měl možnost jít na robosoutěž, spolu s Filipem Husákem jsem vytvořil tým s názvem "NPC", kde jsme měli za úkol vytvořit basketbalového robota, který by našel objekt(míč), zpracoval ho a hodil do koše. Bodovací systém byl jako v basketbalu 3 body z nejdelší vzdálenosti, 2 body ze střední, 1 bod z nejbližší vzdálenosti, nebyli tam trestné hody, bohužel. Ale bylo tam 10 míčů, takže by maximum dosažitelných bodů bylo 30. Během konstruování robota jsem zjistil, že můžeme dostat 3 body, pokud robot na konci programu, zvolá, že končí. Na robosoutěži jsme hráli na 3 kola max. za kolo bylo 33 bodů, každé kolo jsme získalo stejný počet bodů. Nakonec jsme získali 9 bodů, za každé kolo jsme dostali 3 body, můžete si představit jak robot fungoval. I tak jsme skončili na 19. místě.
Na robosoutěži jsem tam nebyl jen s Husákem, byli tam i spolužáci z mé třídy, zatím jejich jména nebudu vyjmenovávat, bojím se, že mě zažalují, proto se jich nejprve zeptám. I tak si dovolím odhalit, že tam nebyla pouze účást ze strany mé třídy, byli tam E3, mí senioři, měli skutečně skvělého robota, dokonce bych řekl, že by postoupili do finále, bohužel jim zkrachoval, při mé další účasti na robosoutěž (pokud se dostanu), bych chtěl být aspoň z poloviny tak dobrý jako oni. I když jsme skončil na 19. místě, nejsem spokojen, chci se učit a zlepšovat, proto se každý sudý pátek učím a testuji roboty, bohužel poslední dobou nemám čas, protože pracuji na SOČce, až dokončím SOČ budu mile rád pokračovat.
Dne 15.2. hrál okresní kolo v Šachách za školu, vyhrál jsem 3 hry ze čtyř (z toho 1 byla kontumačně), nakonec jsme se probojovali na druhé místo, čímž postupujeme na krajské kolo.Více na stránce Šachy